Godmorgon världen :)

Godmorgon :)
Själv vaknade man kl 6.45 tack vare min hund som sprang och pep hon börjar bli skendräktig så nu blir det medicin för henne.  Och jag som kunde sova till 8.20 "/ Kändes ju inte så kul, men jag var väldigt pigg så det var positivt.
Ska gå snart till bussen om exakt 10 minuter. Idag hoppas jag på en lugn dag i skolan, mår inte alls bra är helt genom förkyld och det känns äckligt i mitt rum typ som alla bakterier simmar runt där tack vare att jag har nysit och hostat. Nej fy ska städa när jag kommer hem igen.

Idag hoppas jag på att mamma laangar donken :] Jag vet skräpmat är så gott och likaså att äta på restaurang.
Sen idag ska jag baka! :) Jag gillar mat helt enkelt, konstig nog är jag väldigt smal. Ser nästan sjuk ut för att jag är så smal alltså att jag har en sjukdom eller en ätstörning. Men det har jag verkligen inte! Min mamma har också varit smal och en del går helt enkelt inte bara upp i vikt.

Kloka ord nu på morgonen ;) Nu ska jag kila till bussen see you later
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja vist är hon ;)

2008-08-28 @ 10:52:03
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback