Krasslig & slarvig "/

Jag känner mig krasslig som en kassler. Nej men näsan rinner, jag nyser, hostar, är hes och dessutom rinner mina ögon! Bajs på det.

Idag i skolan har det varit helt okej, har ju två underbara vänner som tog hand om min mobil. Jo nu ska jag dra min historia så läs noga vettja ;)
Igår så lämnade jag min mobil på skåpet när jag skulle sätta på mig min jacka, sen så gick alla vi. Sen när jag stod utomhus och började leta efter min mobil så växte paniken, har ju ändå bara haft den sedan maj så den är ganska ny. Så när jag stod och letade efter den så kom jag på att den ligger kvar i skolan på mitt skåp, så jag sprang in i skolan å där låg min älsklingsmobil. Tur hade jag att ingen tog den.
Sen idag så lämnade jag min mobil igen på skåpet för att ta ut mina pengar från plånkan, ja jag glömde den men Amanda & Hanna såg det så dom tog hand om den. Sen när jag kommer tillbaka så säger Hanna "Natta vi ringde dig" och jag svarar med handen "aha jaja min mobil ligger i skåpet" och dom kollar på varandra, sen gick vi till engelskan å väntade utanför. Och dom sitter och kollar på varandra och skrattar men jag fattar nada, trodde att jag hade gylfen öppen eller nått runt munnen. Sen så tar Amanda upp min mobil i hennes ficka och skrattar "Hallå du glömde din mobil" Så hade dom tagit ett jätte fint kort tillsammans och satt den bilden som bakgrundsbild på min mobil :P Jag har bra vänner som tar hand om saker <3 TACK


Hanna & Amanda bilden tagen med min nalle

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback