MAAAT

Jadu somnade väldigt tidigt inatt ja ca 23.00 och det var mycket skönt :) Men jag vaknade vid 4.30 och därefter lite titt som tatt, jag tänkte "skynda skynda skolan. Skynda skynda sjukgymnasten" men övertalade mig att ligga och blunda för att det var lördag så jag somnade om efter 2 min. Vaknade så igen och tänkte precis samma sak vid kl 9.00. Alltså betyder det att jag är stressad vilket jag är "/ Måste lära mig att koppla av och ta det lugnt. Men gick upp vid 11.00 PRICK oxå ;)
Satte mig och kollade på Paradise hotel som jag spelade in igår, efter halva tiden var jag sugen på chockladbollar och gick å bakade det, ja säger ju det jag är beroende ;)

Sen kom mami hem och hon skulle till storstaden Nyköping handla mat vettu. Och jag beställde såklart donken, jag fattar inte hur jag kan vara så smal men ändå proppa i mig mat all the time. Jag rör mig ju inte sen olyckan. Men jag har märkt att jag har gått upp i vikt 2 kg vilket jag är super nöjd med, vill verkligen gå upp 6 kg och väga 56 kg! Men mitt mål just nu är att väga 54 kg! Då blir jag oxå nöjd :) Man måste bli nöjd med sig själv. Idag har jag ingen aning om vad som händer, men jag är fortfarande svin förkyld, feber, ont i halsen & ont i öronen. Så det blir en lugn dag!

Ha de bra :) Sup inte ihjäl er ikväll & knulla lugnt. haha var bara tvungen

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback