Sjukgymnastik

Sorry för den extrema dåliga updateringen. Känner att jag har helt enkelt inte tid på dagarna så bloggandet får komma igång efter 20.00 :) Typ! Idag har jag varit hos sjukgymnasten Mia hon är verkligen super bra har henne bara just för tillfället för hon som jag egentligen har är bortrest. Men Mia är mycket bättre hon känns mer som en mammaroll som puschar och stöttar en och förstår en. Men det kändes inge roligt att åka dit idag var inte så tänd på att visa mig i bikini kl 8.00 på morgonen och på morgonen så fryser man så jag hade ju inge lust att bada i sjukhusets bassäng. Men jag tog mig i kragen och tvingade ner mig i bassängen och well... Det var inte så farligt ;) Avslappnade.

Efter sjukgymnastiken så shoppade mamma och jag inför skolan, ska visa bilder på det imorgon. Men iaf köpte ett block ett stort där man fick plats med en massa grejjor, köpte även stift pennor som jag älskar att skriva med man får snygg handstil ;) Och med tanke på min arm och att jag kommer att få skriva med vänster hand så behöver jag så bra pennor som möjligt! Så snygg handstil det är mitt andra namn :) oseriöst nu igen.
När jag kom hem så tog jag en power nap vilket behövdes fast jag somnade vid 14.00 & vaknar igen vid 18.00 så det kanske inte var så himla lyckat för jag vaknade med huvudvärk och det har fortfarande hållt i sig.

Skulle gått på stan idag med Pernilla men kände det att jag orkade verkligen inte och det gjorde inte Pernilla heller. Men sen skulle jag komma till henne, men det sket sig I don't paalling (tss jag vet inte vad palla heter på engelska så jag kör med paalling) fattar man?! Hoppas de ;) Oseriös igen.
Nej nu ska jag kolla på någon film eller läsa lite favorit bloggar. Sees

xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback