Snusk

Jag har en snuskig liten vän som jag tycker mycket om :) Hon heter Ellie, fast jag uttalar det Elly fast det gör ingeting för henne. Och vi älskar att prata dirty talk ;) haha. Man blir så glad utav henne


Och vi älskar att kladda i varandras kollegeblock. haha
Förra terminen när jag satt på matten, går i en särgrupp för jag fattar inte matte, men iaf då satt jag där med två killar i min klass och sen läraren och jag skulle slå upp en sida i mitt häfte. Då kommer det upp en jätte kuk och min lärare kollar helt konstigt på bilden som Ida, Sanna eller Ellie har ritat. Vad säger man till läraren på 65 år och nog inte alls har samma humor "hehe ehm ja mina kompisar gillar sånt!!" haha nej så sa jag inte, men bläddrade sida fort som tusan

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: ja det är han (a)

2008-08-28 @ 19:51:58
URL: http://emeelienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback