The Voice

Tjohoo :]
Idag skulle jag egentligen till sthlm kolla på the vocie men det blev ikke så, därför att nästan alla ska gå på krogen efter tjaa jag är 17 så jag har inte så lätt att komma in på krogarna, synd! Men det blir en lugn kväll med min bästa mamma. Chips, dipp och coca cola fint för mig. Hmm vad har jag gjort idag då? Jo gjort iordning mig och sedan settat och kollat på film och glott runt på Internet, hittade många intressanta och bra bloggar. Kan tipsa om dom lite senare :)
Idag ska jag också posta en del saker bla en pris till en läsare som har varit med i min tävling grattis :)
Juste fick hem lite kläder idag, nja rätt så snygga att ha i skolan...Men trodde dom skulle vara snyggare, ena tunikan satt som ett tält på mig och färgen var inte heller så lyckad, så antar att jag ska skicka tillbaka den. Nepp nu blir det till att göra nått annat.  Hörs sen

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback