Usa Au Pair

2010 åker jag till Usa är då 19 år, har körkort och precis tagit studenten.  Jag åker till Usa för att jobba och åker för organistationen Culture Care Au pair har redan anmält mig. Viktigt att vara ute i god tid eftersom det är så mycket som ska fixa det kanske tar 1 år för mig att hitta den perfekta värdfamiljen man ska vara noga med sånt och inte ta den första bästa utan man ska kolla runt innan man väljer sin familj. Min perfekta (usch där kommer det ordet perfekt igen hata) nej men jag vill ha en familj med två barn i åldern 3-9 år och dom ska bo i San diego, Oc eller någonstans i Texas och ha hästar och alla möjliga djur. Om jag fick välja skulle jag vilja åka redan nästa sommar, men har bestämt mig för att gå ut skolan innan jag sticker till Usa, då har jag ett mål och skolan blir enklare. Det är viktigt med mål i livet. Efter Usa har jag också bestämt mig för att göra, jag ska jobba i Usa i 1 år kanske 2 vem vet?! Sen därefter ska jag börja jobba som reseguide i nått annat land hoppas på Egypten, Thailand eller nått annat trevligt och varmtland.
Har ni nått som ni är säkra på att jobba som?

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback