ja, jag är upprörd

Jag tror jag har PMS. För jag är skit sur/besviken på en skit grej. Men ändå är jag helt upprörd.
Jag vill inte riktigt berätta, men jag tar några detaljer. Jag hatar när man har 1 minut på sig att skriva på msn, innan personen loggar ut snackar alltiså om msn. Ni vet när någon speciell loggar in och ni vill fråga en sak. Men först kallpratar man lite "vad gör du" skiter helt enkelt i svaret (förutom om det står nått som man inte vill ska stå)
sen vill man fråga själva frågan, men inte fan hann jag göra det förs personen loggade ut och jag blev så tokigt arg på personen.

Ja som ni fattar så snackar jag alltså om en kille. Helt uppenbart att killar gör sånt. Loggar ut utan att ens säga hejdå. Och jag sitter där helt jävla upprörd. Upprörd av en små sak.
xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback