jag är bortskämd

Hej alla fula troll. Vad snäll jag är idag ;)
Jag är ledsen :/ jag som ville fira jul med mormor och morfar. Men dom ligger i kräksjuka vilket dom gjorde förra året med, fast då skulle inte vi fira med dom. Så jag tycker synd om dom, men jag vill inte ha dom hit, för jag vill inte riskera att ligga i kräksjuka för på nyår blir det glänsa i min snygga heta klänning ;) Glänsa framför den speciella personen Mr speciell som jag har varit sur på men det är jag ikke längre. äsch man kan inte gå runt att vara små sur, istället är jag små glad.

Imorron är det julafton som alla sitter och väntar på, kanske inte alla. Men jag åtminstone. Längtar väldigt mycket, älskar folksminer när dom öppnar mina paket. Ni vet när ansiktet bara strålar och dom ser så lyckliga, har ni inte fått den minen när någon har öppnat din julklapp så har du köpt en dålig grej som personen inte vill ha (jag är expert på olika julminer) jag har också sett lycklig ut när jag har öppnat, har även börjat storgrina när jag fick socker ett år, kanske var 7 år då! haha bortskämda unge är vad jag är, aldrig eller nästan aldrig nöjd. Vill bara ha mer och mer. Man kan säga att jag är bortskämd, tar det som en komplimang ;)


xoxo /N


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: haha ja gud vad pinsamt x)

2008-12-23 @ 15:24:36
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Sv: Naw, vad söt du är! Tack så mycket ^^

Massor med julkramar!

2008-12-23 @ 18:31:26
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: S

sv: Jag dansar streetfunk, du då? Vad brukade du dansa? Kul att du snart ska börja igen :)

2008-12-23 @ 19:54:55
URL: http://vapendragare.blogg.se/
Postat av: Ellie

haha XD det kanske jag gör också XD

men ditt äckel han ser ut som en sån som bara smörar tills han får sex och sen drar eller har typ 70 andra tjejer XD

2008-12-23 @ 21:47:58
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback