Min önskeplåtning

Min önskeplåtningAR lyder såhär:
Bli fotad när det är halvmörkt ute, vid nått ödehus eller en kyrkogård. Och jag ska vara hårt sminkad, allstå mycket svart runt ögonen och stora långa ögonfransar och bli sminkad lite ljusare i själva hyn. Jag vill ha det ska vara fokus på sjävla mig men att man ska lägga märke till själva bakgrunden. Håret ska vara stort och rufsigt. Det ska se rått och tufft ut.

Andra önskeplåtningen:
Bli fotad i studio med vit bakgrund, och jag ska vara sminkad med ganska ljusa färger och röda läppar. Men jag ska ha en stor tjock fläta och ett smalt hårband i pannan (ett hippiehårband) sen vill jag ha fokus på sjävla överkroppen och jag vill ha ett brunt linne på mig och ett peace halsband! Och den plåntningen ska vara lite pocahontas/peace känsla!



xoxo /N

Kommentarer
Postat av: natta

sv: jaha hehe :)

2008-12-10 @ 09:58:41
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback