Surgubbe

Heej!!
Helgen spenderades med Pernilla och Pippi (hennes chihuahua) jätte söt! Och Pernilla hade vunnit en danstävling på birgers tror jag 1000:- inte helt fel. Men människan kan verkligen dansa :) Så det är hon verkligen värd.
Ja idag var det skola "/ suck, är så skoltrött men ja man får pallra sig dit ändå, var också hon sjukgymnasten och det gick great idag. Kan ju inte bli bättre men ja, jag längtar tills operationen rädd är jag också, men jag kan nog inte få ondare än vad jag har :| Jag ska ju upp på någon liten ponny snart (vägrar att hoppa ut på en stor häst så sorry Duke)
Annars har det inte hänt så mkt mer, förutom att jag har moffat i mig godis idag så min mage är uppsvälld.

Juste jag har nog aldrig mött på en grinigare bussgubbe som jag gjorde i fredags. Jag, Amanda, Sanna Ö och Hanna skulle ut till bussen, men vi glömde bort tiden och bussen skulle gå 15.20 och vi gick ut 15.18 så vi sprang (tar bara 1 min att gå ut till bussen), då åker bussen, sen stannar den efter 1 meter, sen åker den igen. Och tillslut stannande den liksom det tar ju bara ännu mer tid om vi springer ikapp den och den åker.
Sen öppnade han dörren

Bussgubben: Ni får ju förfan springa, ni kan ju inte hålla på att såsa... Kom i tid istället om ni för fan ska åka med!
Sen hittar inte Hanna sitt busskort, det låg längst ner i väskan då börjar gubben skrika ännu mer
Bussgubben: Men du stoppar ju upp alla!!
Hanna: Ja men det är ju mina kompisar som står bakom, så dom skiter nog i det!
Bussgubben: Men för fan, det sitter ju fullt med ungar på bussen. Tänk lite..
Till slut hittar Hanna sitt busskort och kliver på, och gubben var argsint.

Jävla surgubbe! Kl var ju bara 15.20 när bussen skulle gå :| Han kom ju tillochmed förtidigt men det vågade man ju inte öppna käften om, för då skulle man väl ha blivit utslängd haha.
xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback