Mens

En sak stör mig, eller många saker stör mig inom mensvärlden.
Men tex när mensen har alltid varit regelbunden kanske kommer inte på 3 dagar när man egentligen skulle ha den gör mig faktiskt inget. Men att den kommer 3 dagar innan man ska ha den gör mig jävligt mycket..
Jag var på stan och så känner man ju när man får mens, ja då¨står jag där på stan med kjol och allt :| hur fasen kul är det.

Och jag åker på ridläger den 5.e ja och nästa gång jag ska få mens då är det den 5.e juli å då ska jag vara på ett ridläger och hoppa runt med mens. usch och nej, och hade den kommit som den skulle så skulle jag ändå fått den på ridlägret men slutet på lägret.  Nepp vad sur jag blir! Att man inte kan styra den mera.

Nej jag får ta och skjuta upp den till ridlägret.

Oj vilket onödigt inlägg det blev :( /N

Kommentarer
Postat av: mandy

svar:tack så mycket:)

2008-06-06 @ 11:10:29
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback