MSN uppmärksamhet

Jag kom på en sak. Det värsta jag vet med msn personer, är när dom byter namn så ska dom logga in 20 gånger bara för att folk ska se dom. Det är ju för uppmärksamheten, jadu vissa personer får inte tillräckligt uppmärksamhet på stan, utav kompisarna och utav familjen då måste dom adda 100 personer som dom har inte en aning om vem det är och sitta och logga in 20 gånger så fort dom byter namn ;) Okej, jag ger er min tillåtelse att göra så. Jag vill ju inte att någon ska bli en seriemördare för att den inte fick så mycket uppmärksamhet i barndomen & tonåren. Så visst få lite uppmärksamhet på msn!

Eller när folk ska heta typ "ah blabla är sååå kååååt"
herregud säger jag på dom personera. Man kan inte göra nått en att skratta :) hiihi. Så larvigt, men det är min åsikt! Ni har säkert någon annan åsikt.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback