Pernilla

Hejsan!
Jag jobbar två veckor , kanske tre. Är bara ledig på helgerna! Fast har rätt softa dagar från 8.00- 13.00 så det blir inte så långa dagar! :)
Igår åkte jag hem till Pernilla typ vid 22.30 vi kollade på en film feel the noise & satt å snackade om allt och inget :) och kom hem 02.30 å jag börjar jobba som sagt 8.00 så jag var helt död imorse.
Pernilla är verkligen en utav dom bästa, man kan prata med henne om allt, alla borde ha en vän som henne!
Killar, skolan, träning, sex haha och allt :) Sen så skvallrar vi lite om andra vad som händer i lilla Nyköping. Alltid lika intressant. Jag tycker om henne väldigt mycket och ingen varken kille eller tjej ska komma och förstöra ;) <3 haha!

 
 Natalie R <3 Pernilla S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback