tvtittande - jagsvävarpåmoln

Det är måndag som alla vet :) får jag hoppas.
kl 20:00 på tv4 är det ett program som handlar om förbjuden kärlek "Svensk dokumentär från 2005. Om kärlek som överskrider gränser för vad som anses normalt. I programmet berättar bland andra ett syskonpar om hur de blev förälskade i varandra, par som valt att ha sex med andra par och människor som lever i polygama förhållanden."

så det måste jag se, sen ska jag spela in det på 5.an kl 20:00 som handlar om en pojke/kille i 18 årsåldern som inte kan gå ner i vikt och väger ca 200 kg

sen kl 21.00 så är det ett annat program på 4.an som handlar om en liten flicka som har fyra armar och fyra ben.
Så det måste jag oxå se :)
jag har allstå fullt upp

Tjing /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback