diva

helgen har varit rolig & skön. Skönt att slippa skolan :]
Fredag - skolan, hade föredrag vilket gick bra, träffade Pernilla på bussen och hon och jag satt och snackade om allt och inget, bestämde att vi skulle ta och ses senare på kvällen. Så jag åkte till henne med massa filmer, så vi satte oss och snackade ännu mer & kollade på film :) Sov även över där.

Lördag - åkte hem, la mig i sängen och kollade på melodifestivalen hann bara att se 5 låtar sen ringde Pernilla och stack hem till henne och vi gjorde iordning oss inför att åka in till stan men vi pallade inte att åka buss så vi cycklade en hel jävla mil :) vi gick och åt sen vid 1 tiden drog vi oss hem med cycklarna och sov hos henne.

Söndag - filmdag. Vi cycklade till affären för att köpa godis :)

image29 Nyvakna divor /N

Kommentarer
Postat av: jonna

svar: latinamerikanskt och afrikanskt. men på bilden är de kläderna jag hade på latin jazz uppvisningen=)

dansar du nått?=D

2008-05-27 @ 16:12:51
URL: http://jonnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback