I'm back

Nu är jag tillbaka. Har vilat upp mig och inte setat vid datan så mycket. Skönt :) Så nu är jag redo för nya utmaningar via bloggen.

Sammanfattning av helgen :

Fredag - Jag och Ewa fick sluta mkt tidigare nänligen 14.10 från matten (20 min tidigare) och det var så skönt :) Så jag hann med ocklebussen, träffade även på bussen Pernilla och Lisa så satt och prata med dom. Åkte hem och kollade på mitt älskade Beverly hills aw älskar den serien (drömde tillochmed om dom idag)
Åkte sedan hem till Pernilla med lite gottis glass. Sedan hem och sov :) Somnade ovanligt tidigt.

Lördag - var bara hemma och slappade hela dagen med gottis glass :] Letade medryttarhäst och ska ut och provrida nästa lördag. Så då får vi se hur det går med min arm och allting. Nervöst som tusan. Hinner ju alltid att dra mig ur om jag nu skulle vilja det.

Idag - Hittade min Titanic film så nu blir det att kolla på den ikväll för full rulle :] Även farsdag idag så då blir det bå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback