Klänningar

åh jag vill ha en snygg,söt och fin nyårs klänning :)
Sitter och letar förfullt på Internet, har inte lust att betala mer än 600:- på klänningen. Ska ju ha en klänning oxå på julafton.
Men jag säger dissa alla Gina tricot klänningar, visst dom är fina, men nja inte på nyår. Kan man inte klä upp sig lite mer då, istället för att se ut som alla andra gör? Jag lägger alltid ut mer pengar på mina klänningar vid speciella tillfällen, och ja jag tycker nyår är ett speciellt tillfälle.

Men nu ska få se på några snyggisar =) Då får ni lite tips, och kanske även jag?
Alla klänningar från Stylebystars.com

399:-

449:-

499:-

499:-

499:-

599

Jag vill ha alla klänningarna.
xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback