konstiga drömmar.

Godmorgon godmorgon. Eller ja morgon och morgon... :)
Jag vakande ovanligt sent idag kl 10.30 på en söndag. Hoppas att jag klarar av att sova ikväll :| Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Orkar inte att gå ut, för kallt för mig idag ;)

usch sen så drömde jag konstiga drömmar. Och den drömmen var inte kul. Det handlade om att jag hade en syster som var ett år mindre än mig, fast vi var inte ett dugg lika. Men sen så hittade jag en röd bok och där stod det att hon hade blivit kidnappad och utsatt för sexuella övergrep. Och att hon var med i en massa porrfilmer. Och jag skulle berätta det för pappa och han bara skratta åt det, och sa att det där hade jag själv skrivit för att skojja till livet. Sen skulle jag berätta allt för några andra vuxna men dom bara skratta åt mig. Och sen hittade jag en videofilm med henne på, och då sa en vuxen person "Det där är du som har klätt ut dig" och jag började skrika. Ingen trodde på mig. Och det gjorde så ont för ingen trodde.

Men sen vaknade jag. Hatar att drömma konstiga drömmar.

aja inga drömmar inatt hoppas jag på xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback