läs det

Det blir ju inte så mycket bloggning nu förtiden, har inte ens orkat att acceptera en del kommentarer. Kalla mig slö.
Men jag försöker knåpa ihop ett litet inlägg nu om vad jag ska och har gjort.

Fredag - Nationella provet i engelska, det sög balle för mig "/ tyvärr, hann inte ens skriva en avslutning... Men men 80 min är alldeles för lite för mig att skriva på. Ja dagen blev inte heller bättre fast fick sluta vid 10.00 missade min buss med 4 ynkliga minuter och fick sedan sitta och vänta 30 min i regnet. Sånna tillfälen önskar man att man hade haft en bil och körkort.
Kollade på Idol gjorde jag oxå. Robin B är ju för jävla snygg :] Ögongodis.

Lördag - Är helt slut idag. Skulle hem till Katrin men ikke. Jag orkar inte idag...
Så nu ska jag lägga mig på soffan och snarka lite :] (snarkar aldrig)

Tjinng xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback