Min nya fas

Ni vet min fas Jonas Brothers den hänger kvar fortfarande, lika besatt.
Men min nya fas är Robin Bengtsson, han ska vinna hela skiten och vara super bra genom hela idolresan.
Sitter och kollar på ett klipp från idolsidan han visar upp vad han får utav fansen. Nallar, brev & roser.
Kanske jag ska skicka ett litet brev?;) haha desperat hemmafru är vad jag är, sitter och glor på snygga killar.
Kanske ska jag skicka med mitt nr i brevet?;) haha jag blir ju bara värre och värre.

Jo men så ska jag göra. Nu ska jag skriva mitt lilla brev till honom! PUNKT
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Ellie

Robin , kevin och anna ska vinna tillsammans ;) <3

2008-11-16 @ 14:42:35
URL: http://tejk91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback