njurarna

Nu vet jag varför jag har ont i njuren och på sidan av ryggen. Guess what? Urinvägsinfektion, sved som fan när jag går på toaletten och kollade upp symptomerna. Och allt stämde! Så det blir att åka till vårdcentralen på måndag.

Idag blir det till att ta det lugnt, in till stan och köpa present till Angelica :) Hon fyller 18 år idag så grattis, var med i tidningen och allt! Sen blir det att köpa julklappar till mami och mig själv. (jag köper alltid julklappar till mig själv, slår såklart inte in dom i paket) fast idag åker jag in själv tycker det är så jävla skönt att gå i affärer själv och bestämma hur länge man vill kolla på saker och ting.

nu ska jag röra mig mot bussen.
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: smet

haha, klart man ska slå in klappar åt sig själv, då ser det ut som man får mest ju :D

2008-11-29 @ 14:50:53
URL: http://smet.blogg.se/
Postat av: natta

sv: jaha okej :)som mej dåra ;)

Ajj urinvägs infektion är inte kul, hoppas att det går över snarast!

2008-11-29 @ 23:18:15
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback