krogrunda

Godeftermiddag :) Fortfarande sjuk, men imorron ska jag till skolan måste träffa lite personer. Sen har jag ett litet spanskaprov (som jag inte har tränat på & böckerna ligger i skåpet)! Ibland har man ju verkligen "tur"
Och idag fyller min vän Ida år :] Grattis <3  Inte långt tills det blir krogrunda varje helg ;) Lite tråkigt att Ida fyller så sent, Ellie fyller i feb, jag i maj och Sanna i agu. Fast lite roligt att vi fyller var tredje månad.
aja nu ska jag sluta att bubbla och kolla runt vad man ska köpa för några julklappar det börjar ju bli dags.

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: samma här faktiskt :/ alla verkar vara sjuka!

2008-11-26 @ 16:26:44
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback