Intressanta saker

Godmorgon. Vaknade för 10 min sen, sov ganska länge idag :)
En sak satt jag och tänkte på, fatta vad mycket baciller det är på datamusen och tagentbordet :| äckligt för fan. stoppa ikke fingrarna i näsan eller munnen ett litet tips bara ;)

aja det var inte det jag skulle skriva om, vad ska ni hitta på idag? Själv ska man åka in till Nyköping med Pernilla, vi ska köpa biljetter till en halloweenfest på Birgers. Sen ska vi köpa lite andra grejer, men det behåller jag för mig själv (kanske har någon copycat i bloggen man vet aldrig vad det är för någon oxelösund/nyköpings människor som läser)

Någon som vet om Skåne har höstlov?
aja jag skriver mer sen, och berättar lite mer seriösa saker har ju precis vaknat.
xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback