Länge sedan

Sorry igen för dålig uppdatering... Men jag hade fullt upp idag.
Skolan var helt okej,på öfan = övningsföretag så åkte vi till en affär som inte ens har öppnat i lilla Nyköping. City Gross gud vad stort det var och massor med produkter.
Var hos sjukgymnasten idag gick väl sådär :) som vanligt. Har ju mina kvinnotanter som jag sitter och disskuterar med i omklädningsrummet före och efter bassängen, blev erbjuden skjust hem men jag var tvungen att träna i sjukgymnastsalen fick någon slags massage som gör så ont att det kommer tårari hela ögonen...
Träffat Pernilla ett tag idag också prata lite om resor och allt möjligt.


Och imorron har jag sovmorgon som vanligt 12.45 väldigt skönt det tycker jag om.

Svarar på allas kommentarer imorronbitti =)


xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Ellie

läst S bdb?

2008-10-06 @ 22:34:44
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback