Operation

Idag har jag förberett mig på kanske en operation imorgon, överläkaren visste inte om han skulle låta mig opereras imorron eller nästa månad, men jag skulle vara beredd. Men eftersom jag inte mår bra nu, så vet dom inget.
Sen iår fick jag feber "/ Och idag har jag feber. Men imorron måste jag till sjukhuset så är borta hela dagen typ. Ska in och rönka armen och kanske göra operationen men om det inte blir imorron så ska jag kolla armen, göra några övningar när överläkaren bevakar mig, kolla hur allt har gått.

Sen imorron är det skolfoto men usch jag orkar fan inte vara med, men jag ska bara vara med på gruppfotot hinner inte ta porträtt bild.

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Ellie

Då får jag se dig lite iallafall :)

Lycka till med allt<3

2008-10-13 @ 16:52:23
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback