Sårad

Det är så tråkigt när man blir sårad och besviken. Att man ska missuppfatta varandra och såra varandra.
Oftast är jag den som blir sårad, jag antar att jag är för lätt att köra med. Och jag kommer alltid tillbaka till den personen som sårar mig, hur ont det än gör.
Kanske jag är snäll, eller så är jag bara rädd att bli ensam. Jag vet faktiskt inte :s Jag kanske tar väldigt illa upp, kanske överdriver saker och ting.
Sen när man ska sova då kommer alla känslor och hjärnan tänker...


xoxo /N

Kommentarer
Postat av: CAT

Tack för din fina kommentar!

Allt går så fort och plötsligt har man mist någon.

Och oavsett vad man kände och tänkte så är det slut!

Inget går att få tillbaka!

Jag är oxå en lätt människa att såra och analyserar och tänker mycket.

Och lika lätt har jag att förlåta vilket innebär att jag sväljer mycket för att inte vara elak med nån annan.

Jag vet inte om det är en bra el dålig egenskap!

Hoppas du får en bra kväll!

Kram

2008-10-25 @ 21:21:30
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback