Sexuella övergrepp, våldtäckt

Jag måste säga att Sverige har en del tragiska människor. Äckligt tragiska.
Jag läste en jätte bra artikel i metro om Blondinbella och hennes sexuella övergrepp. Jag tror att det stämmer, att det har hänt, varför skulle en stor bloggare hitta på sånt? För att få uppmärksamhet? Nej för det har hon redan, hon har pengar oxå så hon tjänar inget på det. Man kunde kommentera artikeln och en del kommentarer får mig att äcklas av Sveriges befolkning.
"Hur mediakåt får man bli? Det är ju inte sant, hon vill ju bara ha uppmärksamhet och ni ger henne det"

Hur kan man ens ha mage att skriva så? Skäms man inte, fast iofs säg sånna kommentarer i verkligheten då är man inte lika kaxig längre. Och folk skrev "Hon kanske hade kort kjol"
Vadå? Så om man har en kort kjol och är ute med sina kompisar tror alla då "Jasså den dära tjejen/kvinnan vill ha en fet kuk eller mina fingrar uppkörda"
Om en tjej/kvinna vill ha en kuk eller fingrar så säger hon väl till personen "Du kan du trycka in dina fingrar" säger hon inget eller inte är intresserad så är hon ju inte det. Men det fattar tydligen inte alla människor, för annars hade inte världen haft brott som sexuella övergepp, våldtäcker m.m

Skrämmande att folk tycker att om man har en kort kjol och urringade tröjor så vill man behandlas sexuellt. Jag skulle kunna vilja springa naken utan att någon ens ska röra mig, tyvärr är det ej så.

usch och fy för snuskgubbar osv.

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback