Sjukgymnasten

Idag kommer jag få skäll... Utav min sjukgymnast, jag har inte använt min nattskena till armen så jag är väldigt stel.
Så nu kommer kärringen att få damp.
Men jag orkar inte med mig själv, allt blir så jobbigt när man inte kan göra saker som man är van med. tex dansa och rida. Det är de jag saknar mest, och att slippa att ha ont. Jag vet inte ens hur jag levde förut, allt jag har gjort börjar jag glömma, jag vill inte tänka på saker. När jag är vaken fine då tänker jag på nuet inte i dåtid.

Men så fort jag somnar då kommer allt jag gjorde innan olyckan, jag drömmer "mamma titta jag kan använda min arm normalt igen" och då gråter jag alltid när jag skriker så, men när jag vaknar då har jag gråtit. Så jag har nog börjat gråta i sömnen. Idag drömde jag att jag red, och det gör så ont när jag lurar mig själv...Jag fattar inte varför ens egna hjärna lurar en...

Vem fan vill anställa mig när dom kan få två armar och kan få mycket mer jobb gjort?
Men ni förstår inte, ni måste uppleva det jag har upplevt. Kom då och säga "Jag förstår hur det känns"
För ingen jävel fattar hur det är...

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: sabrina

ja precis så är det! Jag får hoppas att det verkligen blir ett bättre år 2009! Jag måste verkligen ta körkort, baah så jobbigt att ta tag i det bara! & jag bor mitt emot en körskola hahah



Det är så mycket bara..blir jobbigt när allt kommer på en gång! Jag läste om din olycka, måste vara riktigt jobbigt! Jag bröt armen på 2 ställen när jag var 16, var gipsad i nästan 4 månader..Det är 4 år sen nu i oktober, och jag kommer ihåg hur det var..man kände sig som en idiot som inte uppskattat allt som det var tidigare..Det tog kanske 1 år innan armen var så normal som den kunde bli igen..



Nu känner jag inte av det längre, har en knöl eftersom ett av benen inte växte ihop så bra..& det knakar i den, den låser sig osv ibland. Men det fungerar ändå :)

2008-10-27 @ 12:27:37
URL: http://plastkotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback