Stan

Godmorgon :) Jag vaknade faktiskt för någon halvtimma sen, så jäkla skönt att bara få sova ut.
Jag och Pernilla hade en lång dag på stan, vilket var trevligt. Gick runt och kollade i affärer, åt en jätte god mat, fikade, kollade ännu mer i affärerna.

Jag kände mig som en tjockis, vi åt så mycket igår. Sen gick vi till ett café där Pernilla brukar jobba så hon känner dom som jobbar där men han som jobba skulle nästan stänga men vi gick sitta kvar iaf, sen frågade han om vi ville ha skjuts hem eftersom bussen går inte så ofta men det gick precis en buss så då åkte vi med den istället. Men vi fick massa bullar, mackor, wienebröd med oss hem och ja gratis är gott ;)
Men när vi gick till bussen då säger hon "Ja juste jag skrev med honom på msn, han tycker du är söt" haha sen precis när hon skrev det så fick hon ett sms "jag tycker din komnpis är super söt och snäll :) men säg inget till henne:)"
Och jag tyckte det var så pinsamt då han är 7 år äldre och allting, och Pernilla säger "men vadå han är ju jätte bra" jag svarade "haha hur då?" Pernilla tänker i en minut "han är snäll och han har en BMW"

haha det var hennes förklaring på honom :)
aja nu ska jag vänta ett tag och gå på det där cafet orkar inte med honom

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback