tss haha

Jag: Gift dig rikt med en karl :D
Pauline: haha
Pauline: jo det ska jag :D
Pauline: en gammal gubbe :P
Pauline: hahah
jag: haha ja ta nån 90 åring som du får ärva pengar av när han dör :P sen behöver du inte ha sex med han för gubben är så gammal att han inte orkar sen när du är rik och han är död då kan du ta nån annnan ung kille :D

Pauline: hahaha
Pauline: men tänk om han vill att jag ska suga av honom då :P
Pauline: HAHA
jag: hahah usch :P ja då får du suga gammal skruttig grå kuk



Anne och Pauline/Pernilla i somras på vallarna :)
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: S

sv: Haha ja greveholm är så mycket minnen för min del ;)

2008-10-09 @ 17:51:31
URL: http://vapendragare.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Läs och svara gärna på de frågor jag skrivit i ett inlägg på min blogg, gällande unga mammor! (:

Kram!

2008-10-09 @ 19:35:14
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback