Vad händer?

Idag slutade jag tidigt 14.55 mycket skönt. Åkte hem och bytte kläder och sånt drog vidare till Pernilla hade det myspys framför tvn och datan :) Har kollat på resor blir antagligen Egypten har ju kontakt med en tant som hyr ut en lägenhet där så jag tror att vi ska ta den. Anne kanske oxå ska med så det blir skojj :)

Imorron är det sjukgymnasten som gäller dock ingen bassäng och det tycker jag är bra kommer förmodligen att få min mens under natten eller på morgonen, inte så skönt att bada då. Så det blir att träna på land i sjukgymmet.
Jag hoppas att det går bra och att det sker ett under att jag får tillbaka min vanliga arm, tror inte på under men jag kanske kan börja me det? Har det hänt nått under för dig någon gång?
Aja byter ämne, imorron ska jag, Pernilla och Anne ha myspys kväll . Kul att bara sitta och snacka en så jävla mycket skit om vad som händer i lilla staden ;)

Nepp nu vidare till engelska glosorna

xoxo
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback