Vinter?

Jisses vad jag fryser "/ Sitter med mjukisbyxor, linne, tjocktröja och har ett täcke över mig. Svinkallt. Var det någon som sa att det snart blir vinter? ;) Sen spöregnade det nyss not so funny! Man blir så trött när det är dåligt väder, ja jag tycker regn är tråkigt...
Jag har så mycket att göra i skolan, ska översätta en text i engelskan plus jag har glosor, har prov i idrott om naturen imorron och på fredag svenska prov om grekiska gudar elr nått! Fattar nada men det är ju en annan femma.

Skriver mer senare och mer intressantare är så himla stressad med allt.
xooxo /N


Kommentarer
Postat av: Z

Jag håller med. Man blir så seg av detta regnande.

2008-10-01 @ 20:15:41
URL: http://liillenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback