yr

Fredags/igår - stannade hemma från skolan för att jag var jätte yr i huvudet och för att sjukgymnasten var sjuk.. Då orkade jag inte åka till skolan...Pernilla ringde mig på kvällen och jag pallrade mig till henne. Lyssnade på musik och pratade lite :) Färgade faktiskt mitt hår, en nyans mörkare slapp den äckliga utväxten jag hade. Sov hos Pernilla :) Somnade jätte tidigt

Idag - vaknade, stack hem, in till Nyköping med mamma köpte högklackade stövlar och tights :) Och även en present till katrin. Därefter åkte vi till City gross och handlade. Jag köpte min älskling <333 Coca cola vanilj älskar den verkligen. MUMS.
Och nu sitter jag här och är fortfarande lite yr, men men det går över.

Har även fått två fåglar från Angelica som inte vill ha kvar dem, så jag ska hämta dem nu på lovet.
Och vem tycker inte att det är skönt me lov? ;)
xoox /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback