arg sjukgymnast

Hade sovmorgon idag till 12.45 mycket skönt :) Hade en lektion idag som jag var med på, gick sedan vidare stressade till sjukhuset till min dumma sjukgymnast. Jag vet att hon måste vara sträng mot mig och inte sitta och dalta... Men inte så sträng så att man blir bara så jävla förbannad på henne.
Var i bassängen idag och det gick helt okej, kom upp och gjorde mig iordning, fick vänta på sjukgymnasten i gympasalen. Gjorde mina övningar sen säger hon till mig "Ja du är så svag, jag undrar hur mycket du tränar?" Hallå? Jag tränar för fullt, jag kan inte träna oftare jag behöver vila.

Så sitter hon och ska försöka läxa upp mig, sen säger hon "Jag tror du går och bär på din arm hela tiden" jag svarade "nej det gör jag inte, jag låter den hänga med" Jag får inte ha min arm i 90 grader i böjd läge jag måste låta den hänga ner i 70-60 grader.

Sen så går vi till en annan avdelning och ska göra om min nattskena till armen, då säger hon till den andra sjuksköterskan som gör dom där nattskenorna. "Ja jag gnäller på Natalie idag ellerhur" och jag svarade inte var sur på henne. Då fortsätter hon säga "Asså hon gör inte som hon ska, jag blir besviken" jag blänger surt. Vadå jag gör exakt det jag ska göra...Jävla surkärring.

Undra om man kan säga till att man vill byta sjukgymnast? :s Jag vill inte ha henne!

Sen efter hon sa det sista så försöker hon bli "snäll" men jag tycker varken hennes tantskämt är roliga.
Och ni ska bara veta hur mycket skit dom snackar om varandra på sjukhuset, när man är patient där så hör man mycket

xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan vara din sjukgymnast! :D

2008-09-23 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback