Bråk och ännu mer bråk

Min låtsats pappa ska alltid bråka med mig. Jag vet inte varför jag är offret. Ena stunden duger jag helt enkelt inte.
Han säger "Bete dig som en vuxen" när jag säger nått fel så säger han "moget du är ju verkligen vuxen"
Sen när jag ska göra nått tex åka utomlands "ahmen du är ju bara ett barn" nyss var jag vuxen :s jag fattar ingeting!

Och han ska alltid förolämpa en genom att säga dumma saker och dumförklara mig. Och sen så säger han alltid "jag ställer alltid upp på dig jag skjutsar dig hit och dit" och det stämmer inte heller han skjutsar aldrig mig, men han skjutsar min lillasyster hela tiden, kanske bara för att det är hans riktiga barn?! Jag tror det.

Idag började jag gråta, brukar aldrig visa när jag gör det, men idag gjorde jag det. Då säger han "Du är som en barnunge ligger och gråter."
Tydligen förstår han inte att jag mår dåligt tack vare armen, jag har så jävla mkt saker att tänka på att jag inte orkar, jag måste få släppa ut allting. Jag är så arg, ledsen och förvirrad och han gör det inte bättre...I mitt hus får man tydligen inte visa känslor kanske därför jag har svårt att visa när jag är ledsen, jag får ju inte göra det. Om jag gör det så blir jag ju bara retad.

Jag orkar inte med skolan idag, är bara så ledsen och arg!!!
Mest ledsen.

Sen har jag sjukgymnasten idag, så då blir det träning. Hoppas att jag är glad då.
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Ellie

Gumman <3

du får komma till skolan o prata av dig med oss :)

Finns alltid <3

2008-09-18 @ 16:51:30
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback