El dia

Dagen började med "Natalie klockan är ju 7.45 du har försovit dig" min mamma kom och sa det.
Steg upp Ida ringde "Är du i skolann?! Jag glömde bort att du hade matte på morgonen jag som sa att du hade sovmorgon". Jag hade ingen sovmorgon med tydligen hörde jag inte min klocka så ja det blev en sovmorgon.

Förrsten hur ska jag kunna vara på två lektioner samtidigt jooo ska jag dela mig eller? ;)
Måste talk with my mentor about this.
Jaja nu vidare till min morgon.

Satte mig på bussen, ser att min andra buss åkte han kunde inte ens vänta på mig och några till, grrrr så jag och Tania var tvungna att gå upp till tessin, vem orkar det på morgonen. Jag är ingen hurtbulle.
Sen kom jag till skolan så säger Linus "Nu har du missat två mattelektionen, nu blir du kickad Natta" ;) Sure baby. Nä det blev jag inte, våran matte har lite andra regler typ kommer man inte på lektionen asså har ogiltig frånvaro blir man utskickad därifrån i största risk få IG. Vem vill ha det?

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen :) Ska ut.

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback