Godmorgon trötter

Godmorgon på dig :) Vaknade för ungeför 10 min sen men låg kvar i sängen och sträckte på mig. Men är dödstrött :| Jag känner att jag behöver helg och att få sova. Men nejnej några dagar kvar i helvetet, usch värsta jag vet är att gå upp när jag är så trött.
Men jag kommer piggna till hoppas jag :)
Har öfa = övningsföretag i skolan som första lektionen och det är så jävla tråkigt, har aldrig tyckt om det... Sitter hellre och har naturkunskap i 2 timmar och då är det illa ;)


Nej nu ska jag slänga på mig lite kläder.
Ses senare xoxo /N

Kommentarer
Postat av: malin

Sv; Ja. Jag heter; [email protected]

2008-09-17 @ 08:37:50
URL: http://sweetbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback