Godmorgon?!

Ja godmorgon bloggen :) Vaknade kl 10.00 idag så jag är utvilad.
Sen nu hela morgonen har jag kollat på Miley Cyrus/Hannah Montana showen. Och mina fina pojkar Jonas Brothers var ju med, ett måste att se :) Sen måste jag kolla på Camp Rock med Jonas Brothers. Ett till måste!

Och nu sitter jag och kollar runt på Internet, skrev nyss på en namninsamling om att få Jonas Brothers till Sverige.
Jag har märkt att mina kompisar inte tycker om dom "/ Bu för mina kompisar (a) Om Jonas Brothers kommer så ska jag släpa med min vän Katrin (hon lyssnar på hårdrock och en massa skit) men då ska hon få höra på bra musik. Och sen ska hon hålla mig i styr så jag inte skriker rösten av mig :)

Vad händer idag då? Det har jag inte bestämt nått, men hittar alltid på nått kul!

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback