Gooodistaaajm

Jag vill ha godis :) men har redan ätit det idag.
Kom till skolan, fick veta att Julia i min klass har slutat och börjat på en skola i Norrköping. Så nu är vi bara tre i övningsföretag = ÖFA.
Så good luck Natalie, Linda och Chouajeb vi klarar det galant ;) Alla andra är 6 eller 5 stna i sina grupper och nu ska vi göra dubbel så mycket jobb. PUH

Sen äcklig mat :| Korv, potatis och spremasås. Sjukt äckligt (jag vet folk svälter och så klagar jag men fy på mig jag ska vara glad över att få äcklig mat)
Sen hade vi hål timma i 2 timmar :| varför inte bara låta oss sluta? Vi hade inte ens någon lärare, så vi skulle bara göra några övningar så jag kunde ha slutat 11.30 idag...Nej men sånt informerar inte skolan om tydligen.
Men jag Sanna, Ida, Ellie och Sofia gick till stan så det var helt okej.


Torsdag då ska vi ut i skogen hela dagen och laga mat i stormkök :| orkar inte. Sanna, jag, Ida och Ellie ska laga fläskfilé, nudlar, sallad och tzatsiki. (Tack gud för god mat och förlåt för att jag gnäller över mat när andra svälter)
men nu har jag ju sagt förlåt för att jag gnäller och tackat gud för att han har skapat god mat!
Oseriös jävel

xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback