Grekland

Började som sagt 12.45 :) kom vid 12.00 och då såg jag Sanna, Ellie och Ida spelade kort, fattade inte alls vad dom körde men dom lärde mig och nu är jag beroende av kortspel haha hur man nu kan vara de ;)
Kom hem vid 17.00 hungrig och lite trött. Men nu är jag mätt i magen men ännu tröttare. Antar att det blir att sova länge i natt kommer somna efter Top model :)

Får inte tag i Pernilla heller, men hoppas att hon ska/har ringt Lillemor så vi vet hur det blir med Grekland i Juni.
Vill ju så gärna åka dit, är inte så sugen att åka till Turkiet längre. Så jag hoppas verkligen. SAMOS <3 jätte fina bilder har jag hittat där, det verkar så mysigt.

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback