haha

hittade ett inlägg i kenzas blogg om att en person fastnade i en gunga! Läs det ;)
"

Men, när jag gick i sexan lyckades jag fastna i en sån här blåbäbisgung blöja du vet? som ser ut som en blöja för bebisar. Jag och min kompis skulle bara sätta oss i den och gunga lite. Eftersom attjag ville gunga först(och det bara fanns en gunga)så hoppade jag snabbt ner i gungan. BAKOCHFRAM! och jag var väldigt knubbig på den tiden också. Min kompis försökte dra ur mig ur gungan, men de gick inte.
Tillslut åker min kompis hem för att hämta sina föräldrar. Så där sitter jag helt själv i en blå jävla gungblöja, massa människor går förbi och kollar. Tillslut kommer en gravid mamma och en liten unge i en barnvagn. Självklart vill barnet gunga i gungan jag sitter i. Mamman kollar surt och irriterat på mig och undrar varför jag fan inte flyttar på mig. Tillslut tittar jag på henne och säger: jag sitter fast...hehehe. Tillslut kommer min kompis med hennes föräldrar. Alla försöker dra ur mig, men de går inte. (nu har det samlats en hel flock runt gungan) tillslut ringer min kompis föräldrar brandkåren.. Och dom får komma och klippa ut mig! (nu står det typ 1000 pers o kollar och GARVAR) de va riktigt pinsamt. Jag hörde en kille som sa till en kompis i telefon "hörru, jag kommer snart, de e tjej som sitter fast i en gunga. HAHA"
det mest pinsamma var väl att jag skröt om de för andra sen. "ahmen asså jag har faktiskt fastnat i en gunga..så brandkåren fick klippa ut mig"

xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Therese

okej! bra då vet jag :) läster du också kenzas blogg dagligen? hon är ju bara för go! snygg blogg du har btw :) Kram

2008-09-25 @ 07:09:35
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

sv: okej, jag gör också det.. :) kram

2008-09-25 @ 15:18:42
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback