haha

Jag måste berätta en sak som jag tyckte var sjukt roligt igår. Jag, Ellie, Sanna & Ida gick in till bibblan i skolan för att plugga lite
Ellie sa: Usch vad det luktar vitlök.
Sen är hon tyst i kanske några sekunder
Ellie: Det är den dära gubben och så pekar hon.
Fast hon satt med ryggen emot så hon såg inte att han såg när hon pekade och sen stod han en halv meter och hon säger det skit högt.
Och sen ser jag ett ansikte som kikar in mellan böckerna och där kikade han in. Han skulle nog kolla vem som sa så.
Och jag börjar skratta eftersom det lät så roligt, han blev nog inte så glad. För hon sa det med en äckelkänsla. Men jag tyckte det var jätte roligt (A)

DEN BÄSTA ELLIE JAG NÅGONSIN HAR TRÄFFAT.
http://tejk.blogg.se besök
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha faan va pinamt hoppas vi inte får honom i ngn kurs sen bara XD

2008-09-09 @ 20:31:47
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback