Hola

Skolan idag har varit okej men ändå lite seg dö på skolan.Hade min första spanska lektion på tessin och den var helt okej :) riktigt kul. Men sen har jag typ 40 glosor till på torsdag "/ mindre roligt. Men jaa sånt är väl livet ;) Åkte me Angelica hem så jag slapp att åka buss, men först stannade vi på Intersport. Och nyss typ gick min lilla Pernilla hem, vi har kollat runt på resor. Just nu funderar vi på att ta en sista minuten till Turkiet Alanya i Juni eller kanske Spanien Puerto rico i Juni. Har ni nått bra förslag på resor? Helst med fina hotell, sol, bad, avslappning, nöje/ fest. Kom gärna med förslag :)
Nu ska jag öva på mina spanska glosor. Måste ju göra ett bra intryck och kunna dem

xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback