hometown girl

Tjingeling :) Kom hem för nån timma sen. Började läsa min veckorevyn som kom idag, ärligt talat så suger den tidningen tycker faktiskt FRIDA är mycket bättre, fattar inte varför jag ens premunerar på VR. Den ska bort från min tidningshög iaf :)
Skolan var helt okej, hade ju bara två lektioner idag så det var lugnan.
Juste hade lite problem imorse med att få in min piercing men det gick till slut med lite våld, så nu sitter min snyggis spindel piercing i min käft/läpp förrsten har den en rosa sten i sig ;) Jag älskar ju rosa.

Fick veta för ett tag sen att vi kommer inte flytta till det huset som jag skrev om för någon dag sen, mamma och pappa kollar vidare men först ska vi renovera det huset som vi bor i nu så det blir nog great (Y)
Nu hängde datan sig, jösses vad seg den är  :| skulle behöva en ny. Nästa inköp kanske?                                                                

Skol pics :)
xoxo /N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback