jag håller tummarna

Godmorgon :) Vaknade tidigt idag tycker jag 9:15 kors i taket.
Jag ska göra en lista snart på allt jag ska göra idag. Sen när jag har slutfört en grej på listan så strycker man det :) Ett litet tips som funkar iaf för mig.

Göra idag
* Äte frulle
*Städa rummet
*Göra iordning mig
* Kolla repriserna från Paradise Hotel
* Åka en tripp in till Nyköping med la familja äta på restaurant
* Träffa Angelica

Min lördag kommer att se ut så :)
Och nu ska jag kolla på tv & frulledags
xoxo /N

PS: DET KOMMER BLI BLOGGNING IDAG OM MYCKET INTRESSANTARE SAKER ÄR BARA LITE TRÖTT Nu Ds

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha kollar du oxå på paradise repriserna :P

bäst ju! :)

2008-09-06 @ 10:30:44
URL: http://tejk.blogg.se/
Postat av: Elin Sätherberg

Jag har inte fått hem vinsten än :( Vart har det tagit vägen ?

2008-09-06 @ 10:57:07
Postat av: Mumari

Tänk vad tråkig världen skulle vara utan ifrågasättningar och diskussioner, på skygglapparna bara och gå sin egen väg. Blunda för allt som stör och vara tyst.....

...nej, det är inte min stil det.

2008-09-06 @ 13:57:30
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback