Jävla hjärna

Idag drömde jag en fin dröm! Jag fick ut min arm jag kunde sträcka ut den helt rak ingen smärta. Jag stod i vardagsrummet med hela familjen och några släktingar det var massa sol ut och det var varmt. Jag hade en vit tunn stickad tröja på mig när jag skrekgrät "Jag får ut den kolla min arm" och alla var så glada.

Jag vaknade upp och insåg att det var en hemsk dröm, jag förstår inte varför ens egna hjärna vill lura en. Hade så mycket tårar när jag vaknade och insåg allt.

Min sjukgymnast sa igår "Du kanske inte får ut din arm någe mer, kanske lika bra att vi inser det"
Det gjorde så ont att höra det så jag började gråta på toaletten på sjukhuset. Jag känner mig så värdelös

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: E.

Inga problem :)

Puss.

2008-09-27 @ 16:09:51
URL: http://petite.nu
Postat av: Diana

Håller helt med! Väger precis som du nu! :) Kanske 1 kg mer ibland...hehe! Men känner ändå att detta är helt okej, har ändå ett BMI på 18-19. Och det är väl okej?? Är ju inte så lång! =) Krm

2008-09-27 @ 16:10:21
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback