Jonas Brothers

Hjälp :| Jag är helt besatt av Jonas Brothers. Min mamma håller på att få spel för att jag lyssnar hela tiden på dom.
Jag bara älskar dom, fick några poster med dom på. Så nu kommer mitt rum se ut som ett litet flickrum med Jonas Brothers överallt och jag ska pussa mina postrar varenda kväll och önska dom godnatt.
Nej men ni hör hur det låter, jag är helt besatt. Jag står och dansar till deras låtar också.
Jag hoppas att dom kommer till Sverige då jag kan skaka loss till deras musik, skrika mig hes och nästan gråta när sista låten spelas. Någon som vill gå med mig då?! :D


xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Elin

Läser faktiskt just nu Koranen.

Det står ingenstans om att man INTE får kasta syra på dom. Det är inget som religionen säger åt dom att göra, dom bara gör det för att dom säkert alltid gjort så. Uppmärksamma att jag skrev "rätt" inom dessa "" taggar för att jag inte kom på lämpligare ordval.

2008-09-07 @ 00:14:53
URL: http://ordblind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback