Läkare och Gud

haha min mamma blev utskälld av min läkare idag för att jag inte kunde gå till sjukgymnasten, jag får indraget studiebidrag och dåliga betyg men jag vill även att min arm ska läka och bli normal. Men idag kunde jag bara inte gå.
och min mamma ringde min sjukgymnast som koppla henne vidare till min läkare och han skällde som fan, men vadå varför skäller han på henne?! Skäll på mig gubbe. Det är mig du ska skälla på.
Så sa han nått till min mamma som jag fick verkligen hålla igen tårarna "hennes arm kommer aldrig bli bra, men den kommer bli bättre" jag har sagt det hela tiden till mig själv och min familj "jag kommer aldrig få en normal arm" och alla svarar "jooooodå såklart"

Där fick ni... Ni hörde själv den kommer aldrig bli bra. Tack så mkt. Jag blir så arg på folk som tror på gud, men varför tillåter gud att folk blir sjuka, mister ett ben osv?! Jag menar vart fan är gud någonstans? Om han nu är så bra varför hjälper han inte oss?! Folk säger "gud hjälper en alltid" knappast att han gör. Hans hjälp verkar ju inte vara så bra.

Nepp jag tror inte ¨på honom, om jag ska göra det så vill jag att han ska hjälpa mig med min arm och alla andra sjuka. Nu har du din chans gud att visa att du finns.

xoxo /N EN IKKE TROENDE


Kommentarer
Postat av: Ellie

stackars dig sötnos <3

2008-09-09 @ 20:33:19
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback