Min lördag

Min lördag spenderades med Angelica, mamma & buzz ett spel asså :) Jag vann stort.
Sen blev det till att kolla på danstävligen på 4.an och sen kolla på raj raj. Mycket prat blev det mellan mig och Angelica mycket skvaller, alltid lika roligt att höra vad som händer i Nyköping/ Oxelösund. Sen var typ lördagen slut och nattinatti!

Jag är så glad över Angelica. Man blir så glad över henne, hon har oftast alltid ett stort leende på läpparna och vi kan prata om allting. Och vi skrattar åt allting, kan sitta och skratta åt saker som hände för 5-6 år sedan. Vi har upplevt så många minnen tillsammans, ett utav mina bästa minne är när vi åkte till Öknehult tillsammans, hon visade mig det bästa stället i hela Sverige där jag kan slappna av och Angelica gjorde så jag började älska min Melodie. Hade jag aldrig träffat Angelica hade jag aldrig träffat Melodie.



Jag är så glad över att ha Angelica åt vänster <3
Vi alla borde ge komplimanger oftare.
xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback